Ankieta dla uczestników szkoleń tematycznych Ankieta dla uczestników szkoleń tematycznych Wybrane szkolenie: Jak zrobić żeby ludziom chciało się chcieć dłubać w Kulturze? (10.06.2021). 1. Jakiego wsparcia oczekiwał(a) Pan/i ze strony Operatora? Chciałem/am zdobyć konkretną wiedzę, potrzebowałem konkretnych informacjiChciałem/am zdobyć konkretne umiejętności, potrzebowałem przećwiczyć coś w praktyceChciałem/am rozwiązać problemy w mojej instytucji, organizacji, potrzebowałem/am podejścia kompleksowegoByłem/am ogólnie zainteresowany/a tym tematem 2. Czy operator udzielił Pani/u wsparcia jakiego Pan/i oczekiwał(a)? zdecydowanie takraczej takani tak, ani nieraczej niezdecydowanie nienie oczekiwałem żadnego wsparcia 3. W jakim stopniu wzrosła Pana/i wiedza w temacie, którego dotyczyło szkolenie/ spotkanie? Nie wzrosłaWzrosła w niewielkim stopniuWzrosła w średnim stopniuWzrosła w dużym stopniuWzrosła w bardzo dużym stopniu 4. W jakim stopniu wzrosły Pana/i kompetencje w temacie, którego dotyczyło szkolenie/ spotkanie? Nie wzrosłyWzrosły w niewielkim stopniuWzrosły w średnim stopniuWzrosłya w dużym stopniuWzrosły w bardzo dużym stopniu 5. Jakie umiejętności/ kompetencje zdobył(a) Pan/i podczas spotkania/ warsztatu? 6. Prosimy wybrać najlepsze dla Pana/i rozwiązanie? Wybieram pojedyncze szkolenia o różnej tematyce z oferty Operatora, według tego, co mnie interesuje.Chcę uczestniczyć w cyklu szkoleniowym organizowanym przez Operatora na temat edukacji kulturowej. 7. Czy czuje się Pan/i członkiem sieci współpracy w programie BMK w Pana/i województwie? nietaktrudno powiedzieć Jeżeli tak, to jakie są Pana/i zdaniem korzyści z bycia członkiem sieci? 8. Czy poza programem BMK współpracuje Pan/i z innymi osobami lub instytucjami, organizacjami z zakresu kultury/oświaty? nietak Jeżeli tak, to: Jakimi (fundacja, muzeum, szkoła, itp.): Iloma: 9. Prosimy odnieść się do następujących zdań w zakresie współpracy sektora kultury i sektora oświaty: Współpraca obu sektorów jest niemożliwa, gdyż obie strony nie mają wspólnych interesów PrawdaFałszTrudno powiedzieć Współpraca obu sektorów jest konieczna, gdyż pracujemy dla tej samej grupy (dzieci i młodzieży) PrawdaFałszTrudno powiedzieć Nauczyciele nie podejmują współpracy z placówkami kultury PrawdaFałszTrudno powiedzieć Placówki kultury nie podejmują współpracy z nauczycielami PrawdaFałszTrudno powiedzieć EK może w doskonały sposób wspierać działania wychowawcze w szkołach PrawdaFałszTrudno powiedzieć Szkoła może być dobrą przestrzenią do rozwijania edukacji kulturowej PrawdaFałszTrudno powiedzieć Brakuje miejsc, gdzie nauczyciele i animatorzy kultury mogą się poznać PrawdaFałszTrudno powiedzieć BMK nie ma atrakcyjnej oferty z punktu widzenia nauczycieli PrawdaFałszTrudno powiedzieć BMK nie ma atrakcyjnej oferty z punktu widzenia animatorów kultury PrawdaFałszTrudno powiedzieć 10. Jakie miejsce zajmuje w Pana/Pani zajmuje działalności edukacja kulturowa lub animacja kultury? To główny rodzaj mojej działalnościTo jeden z kilku ważnych rodzajów mojej działalnościTo dodatkowy, uzupełniający rodzaj działalnościTo incydentalny rodzaj działalnościTo nieistotny dla mnie rodzaj działalnościtrudno powiedzieć 11. Nabytą na szkoleniu wiedzę i/lub kompetencje wykorzystam do Stworzenia projektu w ramach regrantingu BMKPoszerzenia oferty zajęć w mojej placówcePoszukania partnera w mojej społeczności, by zaproponować nowe działanieStworzenia nowego działania dla dzieci i młodzieżyJeszcze nie wiemWykorzystam w inny sposób, jaki?: 12. Płeć: KobietaMężczyznaNie chcę podawać 13. Do którego sektora jest Panu/i najbliżej w ramach współpracy w BMK: Sektor kulturySektor oświatySektor pozarządowyNiezależny aktywistaTrudno powiedzieć 14. Czy brał/a Pani udział w poprzedniej edycji Programu BMK (2016-2018)? : TakNie 15. Czy planuje Pan/i złożyć projekt w konkursie w tym roku? TakNieTrudno powiedzieć